مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

دمای شمال کشور ۴ تا ۸ درجه‌ کاهش می‌یابد

  • کد خبر: ۱۸۰۸۷۳
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
دمای شمال کشور ۴ تا ۸ درجه‌ کاهش می‌یابد
طبق گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، شاهد بارش باران و تگرگ در برخی استان‌ها و کاهش دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای در نوارشمالی کشور خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی روز جمعه (۳ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (۴ شهریور) علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در روز شنبه و در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی است. 

وی افزود: یکشنبه (۵ شهریور) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ خواهد داد. روزهای جمعه تا یکشنبه کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز دوشنبه(۶ شهریور) در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پراکنده و سه‌شنبه(۷شهریور) در شمال غرب و سواحل غربی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان گفت: جمعه در شرق کشور، شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: جمعه و شنبه دریای خزر مواج است. 

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۴ شهریور) کمی ابری و گاهی افزایش باد و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ و روز یکشنبه ( ۵ شهریور)کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳ و ۴ شهریور) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز زنجان و همدان با دمای۱۳درجه سانتیگراد و فردا همدان با دمای ۱۱ خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->